неделя, 15 август 2010 г.

Името на Пипито

Вече няколко души решиха, че Пипи е момиче. Чудя се защо. Дали заради героинята от детската книга?

Иначе по какво познавате дали Пепи е момче или момиче? Пепи е унисекс име за всякакви Петровци, Пенки и пр. По същият начин Пипи е чудесно унисекс име за бебето Петър.

Един приятел наскоро ме попита докога ще му казвам "Пипи". Отговорих му, че на Стоян казвам "Пухи", както и много други имена. Той, обаче, уточни, че когато говоря за Стоян пред трети лица не го наричам така. Хм.

5 коментара:

  1. Признавам си, че аз съм една от тези "няколко души", но Пипи е Виновна! Само Пипи дългото чорапче, аз нямам никаква вина! :)

    ОтговорИзтриване
  2. На мене по-мъжко и сладко ми звучи Пепо.
    Бях лепнала този прякор на един мой приятел - сега порасна и настоява да му се вика Пешо...колко грубо и селско звучи или Пешка - ако играе шах да, ама иначе да ти викат Пешка хммм. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Вяно че дългочорапестата е виновна :)
    Иначе, Пепи за мен винаги е било умалително за момче, а към Петя съм се обръщала или с цялото име, понеже си е готово звателно, или с "Пете".Уви, никой не си кръщава дъщерята Пенка, но предполагам щеше да й се вика модно "Пени" :-P
    А иначе като интересен съвпадък ще отбележа, че на мой Иван (на който пък не обичам да казват "Иванчо") първата играчка, която му взехме на секундата получи името Пешко - то и Пешо винаги са ми звучали страхотно :)

    ОтговорИзтриване
  4. Пипи е сладко, но аз мисля, че го наричам Питър :)) Винаги са ми звучали добре Питър, Петер дори. "Петър" обаче си стои на мястото и крещи "Аз съм българче!" Добър избор на име.

    ОтговорИзтриване
  5. Ха! И нашият от време на време е Пипи! Иначе официално - Пипо :)

    ОтговорИзтриване